Salon piękności w Szarm El-Szejk

                                                          


 Korzystając z chwili wolnego czasu i zważywszy, że stan moich pięt wołał o pomstę do nieba, postanowiłam udać się do jednego z miejscowych salonów piękności. Wybór nie był łatwy, ponieważ w mojej dzielnicy takich przybytków jest mnóstwo, a usytuowane są jeden przy drugim. Dosłownie. Tak więc salon Be Beautiful sąsiaduje z salonem New You, a ten z kolei oddzielony jest jedynie kafejką od salonu Georgeous. Dalej jest jeszcze kilka kolejnych. Mój wybór padł na Pretty ze względu na to, że cena jaką mi podali w Be Beautiful była za wysoka (chociaż nadal o 50% niższa niż w Pl), a w New You za kontuarem siedział 8 letni na oko arabski chłopiec, który nijak nie rozumiał, po co przyszłam. W Pretty rządzi Ahmed. Pracuje tam też Rosjanka Zoia, która zajmuje się dłońmi, a w między czasie pokrzykuje na swojego czteroletniego synka, gdy ten przeszkadza jej w pracy.  Ahmed robi wszystko - od stóp do głów, w wolnych chwilach szukając żony, która pomoże mu rozwinąć biznes w Kairze lub Aleksandrii, bo tu w resorcie jak mówi Business is shit. Ale przejdźmy do sedna. Pedicure, który mi wykonał, technicznie nie odbiegał od tego, co robi się w PL. Może z wyjątkiem faktu, że pumeks wyglądał, jakby pamiętał czasy Kleopatry. No ale spuśćmy na ten drobny szczegół zasłonę milczenia. Całość zakończona była doskonałym masażem stóp i wypitą wspólnie herbatą. Cena 25 pln, herbata free. Na zdjęciu uwieczniłam jeszcze drugiego pana, który wykonywał rosyjskiej turystce hennę brwi. Teraz już wiecie, dlaczego mój blog ma tytuł Tu jestem piękniejsza;)

Komentarze

  1. Bardzo Ci kibicuję.Spędziłam w Sharmie prawie 12 lat.Wtedy nie pisało się bloga.To fakt,że na wiele aspektów tamtejszego życia codziennego trzeba by nałożyć zasłonę milczenia.Ale przeważały pozytywy.Wiem jedno -jeśli darzysz sympatią Egipt i jego mieszkańców to życie tam jest cudne.Nie należy porównywać z naszymi zwyczajami.Pamiętać,że inne to nie znaczy gorsze.I żyć wolniej i bardziej na luzie.Z największą sympatią będę obserwować Twojego bloga.Pozdrawiam.m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za te słowa:)

      Usuń
    2. Jak dobrze przeczytać Wasze opinie o życiu w Egipcie... Pisz bloga, także kibicuję i jeśli nie zdążę ogarnąć się kosmetycznie w Polsce z przyjemnością nadrobię tam :) już niebawem ...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ja nie dam rady??? Potrzymaj mi ... drinka (part 1)

MĘŻCZYŹNI

Some things just don't change ... HERE I GO AGAIN!