Egipt z Ukranią


Pytacie mnie, czy wiem, że na Ukrainie wybuchła wojna. Błagam Was, nie jestem na Marsie. Tu też jest radio, telewizja, a przede wszystkim mnóstwo rosyjskich i ukraińskich turystów, których przerażenie oglądam na co dzień. Ci ludzie nie mają możliwości wrócić do domu, do swoich bliskich. Nie wiedzą, czy będą mieć do czego wrócić... W tej sytuacji Egyptian Hotel Association (Stowarzyszenie Egipskich Hoteli) wydało decyzję o umożliwieniu turystom z Ukrainy pozostania w hotelach, na dotychczasowych warunkach. 

Oby ten koszmar jak najszybciej się zakończył.

Rozmawiałam dziś z Eleną. Jest w Egipcie od ponad 4 lat. Pracuje w salonie kosmetycznym. Jej rodzice mieszkają w małej miejscowości pod Kijowem. Dzwoniła do nich wczoraj, chciała kupić bilety i sprowadzić do Szarm. Odmówili. Postanowili zostać na Ukrainie do końca...

Komentarze

  1. Dobry ruch ze strony hoteli, choć i tak jest to działanie doraźne. Również mam nadzieję, że ten koszmar się skończy i nie rozpęta się z tego III WŚ.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ja nie dam rady??? Potrzymaj mi ... drinka (part 1)

Some things just don't change ... HERE I GO AGAIN!

MĘŻCZYŹNI